Oğluma sabahları ara öğünleri ne yaparsam yapım yemiyor kafa çeviriyor ağlıyor tukuruyor yemek istemiyor sadece formül mama ve anne sütüyle besleniyor 9 ay 18 günlük napicam bilmiyorum sizinkiler nasıl bu geçici bir dönemmi farklı farklı şeyler yapmama rağmen yemiyor napicam bilmiyorummm çok üzülüyorum stres oluyorum nereye kadar formül mamayla beslenicek bilmiyorum:((((((