Hastanelerde virüs kol gezerken kendi kendimizi iyilestirmekten başka şansımız kalmadı ama nasıl?? bebeğim 1,5yasinda ve hala doğru ememiyor sürekli mememde yara çıkıyor ya da ısırıyor o yüzden. ne yapmalıyım dayanılmaz bı acı var emzirmesemde mastır olurum o daha kotu bı yol gosterecek var mı???