umos_ Kızlar günaydın kızım 2 aylık ve bu sabah ciddi şekilde fışkırtarak agzından burnundan kustu çok korktum. Emzirme ve mama birlikte gidiyoruz. Belki çok mama verdim sindiremedi diye düşündüm çokta gazı vardı masaj yapmıştım biraz karnına o da tetiklemiş olabilir mi diye düşündüm? Doktora götürmeme gerek var mı bilemedim. Hala elim ayagım titriyo
gunestuggce umos_ kusma süt gibi miydi, kesik peynir gibi mi? Süt kusması ise fazla sütten mamadan olabilir. Ama bi farklılık hissettiyseniz görüntüde ve kokuda, bi enfeksiyon ya da alerji olabilir. Devam ederse götürün tek seferlikse fazla beslenmedir
beginnerrmomm umos_ bunu sıkı takip edin. Başlıca reflüden, sonra enfeksiyondan, alerjiden olabiliyor. Her beslenme sonrasında olması gerek. Besledikten sonra 20!dk dik pozisyonda bekletin her beslenmede veya günde üç kere olmaya başlarsa doktora danışın
tazeanneyimbennn umos_ fışkırır tarzda kusması normal değil zaten bir daha yaparsa çocuk doktoruna götürün
gunestuggce umos_ o zaman tekrar olmazsa endişelenmeyin beslenmeden gibi duruyor. Yine de içiniz rahat edecekse bi doktora gösterin ya da kontrole gittiğinizde sorabilirsiniz