busrazeydd dery24 bana gelmedi msj kendim e devlet üzerinden takip etmiştim isterseniz sizde öyle yapın eailemden
accountant dery24 hayır senin kart çıkarmana gerek yok ağustosta doğum yaptım ekimde yarmıştı gidip kimliğinle alıyorsun aylık ödeme alanlar için kart
asilhanmoms dery24 karta gerek yok ilk ogretmenim ailem diye bir uygulama var onu indirin orda cocuklara basin odeme listesine basin orda yatip yatmadigi gozukuyor halk bankasina gidip sorabiliyorsunuz bana 40-45 gun sonra yatti