Şimdi benim oğlum yeni mamaya geçti altıncı aydan beri mama kullanıyor şu an 6:30 aylık ve mesela ayda 3.04 defa mama alıyoruz diyebilirim ve aldığımız her mama 900 gram normal mi sizde çok mu yiyor yemiyor mu mesela bazen yeni geçtiğimiz için yemiyor yemeğe zorluyorum ama yiyemiyor bazen veremedigim zamanlarda oluyor ama merak ettim yani