rabis3444 8 aylık olacak 5 günümüz var inşallah. İnan uykuya geçerken ağlama, uykuya direnme, mama reddi..aç ama bildiğiniz içemiyor resmen sinirinden. Kucağımda gezdiriyorum, ayağımda sallıyorum, hamaga koyuyorum, besige koyuyorum uykuya geçene kadar herşeyi yapıyorum. Gece sürekli uyanıyor zaten, acıkti herslde diyorum mama yapıyorum çok az bişey içiyor uyuyor ben yatağa kafamı koyduğum gibi ağlamaya başlıyor tekrar. 8. Ay atağı herslde dedim artık yani. İnşaallah kısa sürede uykuya rahat geçer de rahatlariz inanin uykusuzluk çok zorluyor, bide onun öyle ağlaması çok üzülüyorum anne olarak diş mi diyorum diş te yok atak büyük ihtimalle