Bizde mi bir anormallik var neden böyle oldu bilmiyorum 15 aylık olacak karartma perde de var yine 6da uyanıyor en iyi ihtimalle o da. Geçen hafta 5.40da falan kalkıyordu. Hala 2 uyku yapıyor böyle erken uyandığı için. Kışın yine bi nebze iyiydi 7.30da falan uyanıyordu. Gece de resmen saat başı uyandı.