seyma_04 Arkadaşlar son güncellemeden sonra happy kids uygulamasına girince 2 dakikada bir reklam çıkıyor aşırı derecede uyuz oldum acaba sizde de durumlar böyle mi?
Nikita seyma_04 bende de böyle. Reklamı atlamayıp sonuna kadar izliyorum. Ancak kapatıp forum bildirimine basmaya çalışıyoru. Yenisi geliyor. Ki bence reklamı atlatıp kurtulabilmeliyim. Taciz gibi yapışıp kalıyor. Acıtasyon bir oyun reklamı bir de. Sinirim bozuluyor.
seyma_04 Nikita yemin ederim size bu cevabı verene kadar bile 4,5 tane reklam üst üste çıktı, neden böyle oldu acaba yaa böyle de kullanılmaz ki😒
Nikita seyma_04 ben premium üyelik öncesi reklam sayısını artırdılar diye düşündüm. Yapsalar da alıp kurtulsam diyorum.
Nikita seyma_04 geçenlerde başlık açıp böyle bir durumda pakette neler olmasını isterdiniz diye sordular.
Nikita seyma_04 salak salak reklam izleyeceğime para ödemeyi tercih ederim. Reklamdaki kadının aptal kararlarına sinir oluyorum. Ayranı yok içmeye…
kirazmevsimi_ seyma_04 bendede aynı ve sinir bozucu bazen sinirleniyorum reklamı birakip uygulamadan cikiyorum cogu zaman bakmiyorum bile artik.
bittercikolata__ seyma_04 telefonunuzun ayarlar bölümüne girin ordan Özel Dns açın orda otomatik özel falan yazar özele girin ve oraya şunu yazın DNS.adguard.com aynen bu şekilde yazıp kaydedin bidaha reklam cikmaZ