Arkadaşlar bugün mecbur sağlık ocağına gittik 4. Ay aşısı için dedi ki sen artik kan ilaci kullanma doktora baktirarak gerekirse kullanırsın ve bebeğe de kan damlası verdi onu kullan dedi şimdi ben bilemedim dogru mu vermek çünkü hastaneye de gidemiyorum sağlık ocağına bile önce aradım kimse yok şuan burada deyince ciktim evden hastaneye gidemicem sizler de bu sekilde mi kullandınız bilgi verirmisiniz?