uzaydanbirisi 2,5 yaşında oğlum denge bisikletini şuan almak mantıklı mı ? Lütfen kullananlar memnun olanlar veya olmayanlar cevap verebilirse mutlu olurum
Yaso_ uzaydanbirisi Bizimki bir yaşına girince babası aldı direk şuan evde alıştırıyoruz gün geçtikçe ilerleme kaydediyoruz bence alın derim ve seviyor
Karanirem uzaydanbirisi bence tam yaşı ya daha erken sürebilceğini düşünmüyorum bende almayı düşünüyorum benim tek tedirginliğim başına buyruk gidiyor scoot and ride kullanıyoruz uzaklara gidiyo asla dur gitme falan öyle şeylerden anlamıyor panik atak oldum
YaSeMi- Bizde bir buçuk yaşında başladık ufak ufak 2.5 yaşında baya seri şekilde sürüyordu parklarda şimdi 3 yaşını 3 ay geçti hala sürmeye devam ediyor.