6-7 aydır bakır spiralle korunuyorum. En son kontrole gittiğimde spiral yerindeydii. Son 2 aydır da adet hiç görmüyorum. Ondan önce de olmıyordum aslında ya 1 gün gelirse gelirdi. Son 3-4 gündür de bi uyku hali bi yorgunluk hatsafada🤦🏻♀️ Bu durumu yaşayanınız var mı? Spiralden sonra adet görmeyen? Randevu aldım 10 gün sonra doktora gidicemm..