sinem22 bebeğimin gaz sancısı dördüncü ayda son buldu. Kendi kendine gaz çıkarmaya başladığında ve sancılarının olmamasından farkettim. Ara ara oluyordu yine ama şiddetli geçmiyordu çok gazlı bir bebekti kolik gibiydi bebeğim dört ay çok zor geçti. Şimdi kolayca çıkarabiliyorum. Kendide çıkarabiliyor çok şükür şu an 5 ay 13 günlüğüz.