Kızlar bebegım 14 mayısta 1 yaşına gırecek ve ben bugün adetımın gecıkmesj uzerıne test yaptım ve cıft cızgı çıktı kendımı çok kötü hıssedıyorum sızce nasıl bı dönem olacak Bebeğime çok üzülüyorum nasıl kesıcem memeden böyle yaşayan anneler bana destek olurmsnuz ve sezeryan yapmıştım nasıl olucak dıkısler falan