Kızlar bebeğim 7. Ay kontrolünde 7 kilo çıkt doktor geriden geliyor dedi herkeste zayıf diyip duruyor zaten zayıfla aslında 3800 doğdu ilk 2 ay güzel kilo aldı ama sonra doğru dürüst almadı çok fazla hareketli gece uykusu düzensiz ne yapacağımı bilmiyorum ek gıdada bazen yiyor bazen yemiyor keyfine göre ama güzel emiyor kilo aldırmak için ne yapabilirim mamada kabul etmiyor biberon emmiyor çünkü 4 aylıkken bi kefe vermiştim burnundan ağzından çıkardı kustu hepsini,sütümde yeterli bundan eminim ama neden kilo almıyor çok üzülüyorum