Merhabalar belki benimle aynı problemleri yaşayan biri vardır… kızım 35 haftalık doğdu şuan 2 aylık oldu. Bir gün altını değiştirirken birden tıkandı nefes alamadı ters çevirip sırtına vurdum açıldı nefesi. Ağzından köpük köpük salya gelmeye başladı. Geçen gece de çırpınışlarına uyandım tam tıkanma yaşıyordu hiç nefes almıyordu yine ters çevirip vurdum ağlamaya başladı yine köpüklü salya.. doktorumu aradım bunun reflü olduğunu söyledi. Bebelac thickener önerdi. Annesi sütünü sağıp biberona ekliyorum kıvam artırıcı. Kullandığım günün sabahı yine aynısı oldu. 😔 Toplamda 3 kere yaşadık bunu ama çok korkuyorum. Reflü yatağında yatıyor doğduğundan beri. Besledikten sonra gazını çok iyi çıkarıyorum en az 40-50 dk kucağımda dik duruyor. Yine de bu şekilde başına gelen var mı? Başka öneriniz var mıdır? Motiste kullandık işe yaramadı. Artık geceleri çok korkuyorum yatağına yatıramıyorum 😔😔 eşimle dönüşümlü kucağımızda uyutuyoruz şuan korkudan 😔