Bebekler sadede acıktığı için memeye gelmezler , korkmuş olabilir, keyfi olabilir , uykuya memeyle dönmek istediği için olabilir , siz hissetmek için olabilir. Yani benim bebeğimde öyle maalesef. Saat başı emiyor bazen , çünkü uykuyu memeyle bütünleştirdi başka türlü dalmıyor.