Gozdetanem sosyal medyayı kullanmıyorum ben biraz vakit kaybı görüyorum ne kadar dayanabilirsem artık numaraları burdan paylaşmak da biraz riskli 🙄 burdan konuşmaya devam edelim inşallah postumuz kaybolmasın aşağı yukarı aynı şeyleri yaşıcaz insanın kendiyle aynı şeyleri yasayan biriyle muhabbet etmesi bile rahatlatıcı 🤗