mavigibibakti
Benim bebem 2 yaşında. Her hafta oyun grubuna gider, sosyalleşir. Orda yine akranlarıyla bir araya gelir. Genellikle ordaki anneler çocuklarına sınır koyuyorlar anında. Benim bebeğimin elinden oyuncak almak istediklerinde müsaade etmezler, ben de etmem. Ama benim bebeğim zaten öyle bir başka çocuğun elinden oyuncak çekip alma huyuna sahip değil. Ama maalesef kendi elindekini de koruyamaz
Yakın zamanda bi tanıdığın çocuğuyla buluşturduk, çocuk aman yarabbi benim çocuğumun elindeki her şeyi çekip alıyor oynamasın falan diyo. O an ne yapacağımı şaşırdım. Farklı yollar deneyip paylaşmasını teşvik ediyorum ve en önemlisi anne babasının müdahale etmesini bekliyorum. Ama asla müdahale etmediler
Ben de edemedim.
Sürekli çocuğuma sarılma adı altında ittirip kaktırdı. Karşı tarafın ana babasından yine ses yok.
Ben maalesef yeterince o gün sahip çıkamadım çocuğuma . Çok pasif kaldım
Çünkü ilk defa böyle bişi ile karşılaştım
Hala içimi sızlatıyor bu olay
Bi de düşürdü çocuğumu , bebemin elindeki oyuncak gözünü çizdi. Bir mucize oldu aslında da , gözünün içine girmedi
Yazarken bile darlandım. Affet beni bebeğim
Artık birisi senin elinden oyuncak alırsa verme hayır de gibi şeyler öğretiyoruz