2 gün sonra 7. Ayımız bitiyor, bu aralar özellikle gece uykusuna bir türlü geçemiyoruz. 2 bazen 3 saat boyunca uğraşıyorum uyusun diye ama yok. Esniyor ama uyuyamıyor bu ay aralığında olup benzer şeyler yaşayan var mı? Bu zamanda böyle uyku direnci normal mi?