metehan04 Bu tarz asitler hafif batma, karıncalanma, ısınıyormuş gibi hisse sebep olabilir. Çok rahatsız edici, şiddetli bir yanma karıncalanma varsa kullanmayın ama hafifse bu durum normal. Bide mutlaka o gün bariyer kremi kullanın. Hem yatıştırır hemde asit sebebiyle cildin kurumasını tahriş olmasını engeller. Sabahları da güneş kremini eksik etmeyin. Aksi halde lekelenmeye sebep olur. Bide egzamanız var aniden bu asitle cildi yormak yerine daha hafif içeriklere bakabilirsiniz. C vitamini niacinamaid Azelaik asit gibi. Güzel bir rutin olusturursanız cildiniz toparlanır