Miniminimini ben activia sade yoğurt dan yapıyorum cok guzel oluyor her lt başına bir kaşık koyuyorum. Yaparken de fırını 10 dk 75 derecede ısıtıp kapatıyorum mayaladigim yoğurtları ağzı açık sekilde 8 saat bekletip dolaba atıyorum 4 saat de dolapta ağzına acik kalıyor taş gibi oluyor ters çevirsen de dökülmuyor