eylul_ece 10 yıl kullandım çok da faydasını gördüm ama doğumdan 1 ay önce bıraktım şuan bebeğim 3 aylık doktorum doğumdan sonra kullanabilirsin dedi cesaret edemiyorum ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum beynimin içinde sesler hiç susmuyor
emineaae eylul_ece hamilelik ve emzirmede kullanilmaz diye biliyorum etken maddesi sertralin olanlar kullanılıyor .selectra , lustral gibi
kvsrkyn eylul_ece ben 4 aylık hamileydım psikiyatri ilacın Selectra 25 le başladım şuan bebegım 5 aylık doğdu Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun sağlığı iyi hamilelikte emzirirken kullanılan ilaçlar var doktor verıyor tereddüt illaki ediyoruz ama biz iyi olucagızki evlatlarımız iyi olsun keşke içmesek keşke ihtiyacımız olmamış olsaydı ama imtihan hz Allah’ın imtihanı Rabbim şifa versin
eylul_ece emineaae hamilelikte doktor kontrolünde kullandım hiçbir yan etki yada bebeğimde bir sıkıntı yaşamadım çok şükür doktorum emzirirken de kullanabileceğimi söylemişti ama ben bırakmışken tekrar başlamak istemedim bu kadar dayanabildim artık son noktaya geldim maalesef ki