Bebeğim 5 aylık son zamanlarda sürekli elleriye kendini dövüyor dizini döver gibi koluma vuruyor dizlerine vuruyor ama hep aynı şekilde yapıyor elini biraz kanat çırpıyor gibi de, bir de sürekli hep aynı gözünü aynı eliyle ovuşturup duruyor. Bunlar tik midir? Her bebekte var mı? bu aylarda otizm belirtisi olabilir mi?