Safissssss Gastroenteroloji doktoru kantaron yağıda önermişti bol bol dök demişti.biraz bekle üzerine Desitin demişti
Balbocegi tuananilmoms Ectu Teşekkür ederim. Asidik oranı yüksek diye korka korka sürmüştüm. Korktuğum başıma geldi. Hametan aldım şimdi. Onu kullanıyorum
1Mother1Boy Mustela kullanıyorum oğlum 3.aylik olcak 1 kere pişik oldu o da farklı bi bez kullandigimdan oldu herzam kullandigim bezin numarasını bulamadigimdan almıştım.