Kızlar biraz utanarak soruyorum ama yaşayan vardır diye yazıyorum 🙈
Göğüs altımda kızarıklık oluştu, baya büyük, üstüne bir de kabarıklıklar var ve inanılmaz kötü bir koku bir koku afedersiniz çürümüş gibi , yapış yapış orası 😞
Terlemekten mi oldu, pişik mi, mantar mı, egzama mı bilmiyorum. Acı ağrı yok sadece dokununca sızı var.
Bu durumu yaşayan oldu mu?
Ne yaptınız, nasıl geçti?
Gerçekten rahatsız edici bir hale geldi, önerilerinize çok ihtiyacım var 🥺