teachermomyyy Kızlar bende wee baby manuel olanı var serum fizyolojik damlatıp çekiyorum ama bebeğim çok ağlıyor elektrikli almaya karar verdim önerebileceğiniz marka var mı ?
myavokado teachermomyyy hiç alma bi halta yaramaz manuelin üçte biri değil nexus almıştım ben iade ettim işe yaramaz
Gamzelit teachermomyyy ben doğumdan beri nexus kullanıyorum ama şöyle ben serum değilde sterimar burun spreyi sıkıyorum hastalık zamanı foşur foşır çekiyor valla çokta memnunum
patlakprezervatif teachermomyyy saatlerce çalışmayacak ya 😅. Kısa süreli de rahatsızlık duymazlar herhalde 😊
myavokado teachermomyyy çekmiyor ki 🤣yorumlara aldanma cidden para tuzağı tamamen iade ettim direkt çekim gücü Yok diye