mfko mama hiç düşünmeyin şartlamayin beyninizi, bol bol emzirirseniz sütünüz aktif ve çok olur zaten mamaya gerek kalmaz 🌸
Yenidogan eli ve ayağı soğuk olur, sizden bir kat fazla giymeli, sirti göğsü sıcaksa zaten üşümüyordur. Her ağlaması açlık değildir yenidogan dış ortamdaki herşey için ağlar güvende hissetmek için meme ister. Anne sütü çabuk sindirildigi için de bol bol emer