Merhabalar bebeğim 7 bucuk aylık oldu gazlı bir bebekti huzursuz olduğunda hep ayakta hareket halinde gezdirdim bu şekilde uyuyordu gaz dönemlerinde şimdi kilo aldıkça beni bu durum çok zorluyor hemen uyumuyor. Bir hafta boyunca emzik verip yatağında uyutmayı denedim uyudu epey uzun sürüyordu dalması ben de yanında yatıyordum 30-35 dk. Sonra birden bu uyku şekline tepki gösterdi bir hafta sonunda tekrar ayakta gezmeye döndü iş bu durum beni mutsuz ediyor nasıl değiştirebilirim yardımcı olursanız sevinirim tavsiyeleriniz nedirr?..