4298 hayır çok pratik zaten illaki o kısmı tutuyoruz süpürürken bir de diğer modellere göre daha hafif bir seri kullanımı çok rahat o yüzden bende kablolu dyson da var hiç kullanmıyorum v10un çekim gücü gayet yeterli şarjı da benim evimin tamamını tek seferde süpürmeye yetiyor evim büyük bir ev bu arada yani gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz 🌸