2 hafta oldu gram kilo vermedim üstelik yediklerime çok dikkat ediyorum spor yapmaya başladım ama yok oynamıyor çok istiyorum kalori açığı falan da yaptım düşükte beslendim yüksekte beslendim napıcam da kurtulucam bu durumdan ananas detoksu yaptım yumurta detoksu falan yaptım yok yani aynı 60 kiloda kaldım napıcam ben ya