ketentohumu Bebeğim çok güzel uyurdu yani uzun saatler olmazdı belki ama bi düzeni vardı gece uykusuna kolay geçerdi gece uyandığı saatler yaklaşık olarak hep aynı olurdu. Şimdi 2 3 haftadır her şey çok kötüleşti. Gündüz uykuları da dahil ağlayarak geçiyo uykuya. Uykusundan uyanırken de çok ağlıyo geri de daldıramıyorum. Gece uykusuna geçirmek minimum 1.5-2 saatimi alıyo. O da 45 dakika 1 saatte bir uyanıyo neredeyse max 2 saat uyuyo. Memede uyurdu artık memede uyumuyor ayağımda sallardım onda da sürekli kafasını kaldırıp duruyor ellerini sürekli ağzına götürüyor kundak yapıyorum kundaktan çıkmaya çabalıyor koca bi kısır döngüye giriyoruz bi türlü hah tamam bu işe yaradı diyebileceğim bişey bulamıyorum. Yorgunluktan yanımda yatırıyorum gece ağzına memeyi tepiyorum çok korkuyorum böyle alışmasından da. Tek başımayım her uykusuna ben yatırıyorum tüm gün yalnızız gece de eşim destek olmuyor kafayı yemek üzereyim çok öfkeleniyorum bebeğim anlıyomuş gibi bugün hiç gülmedi bana gözüme bile bakmadı. Uyanıklık saatlerine çok dikkat ediyorum asla geciktirmemeye çalışıyorum ama olmuyo uyku öncesi duş da bi işe yaramaz oldu. Nolur akıl verin
bambammko ketentohumu bide eşiniz neden destek olmuyor onu anlamadım sebep ne özel değilse keyfiyse mecbur bakacak yardımcı olmayacak bakacak o onun da çocuğu
acemianne3 ketentohumu gazını iyi çıkardığınızdan emin olun ve bebek artık büyüyor atak haftaları geliyor. Tummy time yapın fazla yormadan konuşun sohbet edin yorulsun güzel uyur. Bide uykuya direnme olur illaki büyüdükçe. Geçecek merak etme 🥹❤️
suheyla92 ketentohumu atak zamanindasiniz cok normal. Inatlasmayin cabalamayin eski duzen yok artik. Bu atak bittikten sonra yeni duzeni olusturacaksiniz. Su an yapmaniz gereken atak bitene kadar uyusun diye diretmeden sabirla bebeginize uyum saglamaniz.
bambammko ketentohumu bizim de sizinle aynı her şeyi de aynı yaşıyoruz ama özellikle gündüzleri pencereyi açın perdeyi açın oyun oynatın spor yaptırın biraz da yorulsun gece de kırmızı ışık kullanın gece yatırmadan önce altını falan değiştirmeye kırmızı ışıkta başlayın ve sohbet etmeyin gündüzleri de bol sohbet edin farkına varsın en azından gece belki biraz düzelir
ketentohumu bambammko gerçekten dediklerinizi de yapıyorum aktiviteden kartlardan çıngıraklardan kusacam artık egzersiz yapmaktan çocuk dönmeyi öğrendi. Akşam da kırmızı ışığım yok ama zaten hava da kararmıyo artık uykuya geçerken karartma perdelerimiz var oda loş oluyo. Siz kaç gibi yatırıyorsunuz akşam
bambammko ketentohumu akşam 7 gibi hazırlıyorum uykuya altını değiştiriyorum falan sonra yavaş yavaş gecıyor 8 de uyuyor en geç 8.30
bambammko ketentohumu bide ne kadar loş olursa olsun siz beni dinleyin kırmızı ışık alın fayda sağlarsınız
madeinpelin Gazı vardır belki. Birkereliğine mama deneyin gece uyumadan önce çabuk geçerse uykuya açlıktandır dersiniz
ketentohumu madeinpelin evet mama denemek hep aklıma geliyo ya biberon da emmiyo ama denicem sanırım. Gaz sancısını sabaha karşı çekiyo genelde doğduğundan beri
ketentohumu bambammko ya işi ağır ben de geceleri rahatsız etmiyodum onu ama 2 3 haftadır küsüz sadece yemekleri yapıyo evde bu kadar
ketentohumu bambammko ahhh bacıkom lohusalığımda ne yemekleri geçti ki boğazımızdan şimdi geçsin djjdjdjdjd
doganmerve Yaklaşık 1.5 haftadır böyleyiz, uykuya geçerken çok ağlıyor, sanki dünden bu yana biraz düzeldi gibi, atak dönemi olduğundan olabilir,bizimde çok zor gecti
ketentohumu doganmerve maşallah bozulmaz inşallah ya 15.haftaya giricez atak haftası da değil sanırım bizimki şaştım kaldım