ecmgny 4,5 aylık olduk ve yarı dönmemiz başladı bu ikisinden kurtulmak için çocuğu ağlatmadan hırpalamadan güzel bir yöntemi olan var mı ? Kundak fermuarlı olarak kullanıyoruz önce bi el sonra diğer el tekniği bizde pek çalışmadı..