sureyyam22 Kızlar bebegim 3 aylik hep kolik gazlı bir bebekte doktorumuz evolvia ac mamasi önerdi aldık ama bebeğim 2 gündür kaka yapmadı korkuyorum bu mamayi kullananlar varmi kabızlık mi yapıyor anlamadim
nisanmom sureyyam22 benim bebeğimde süt ürünleri alerjisi çıktı şu an 4 aylık 2. Aydan beri Evolvia rp 1 kullanıyoruz. İlk zamanlar aynı sorunu yaşadık doktorumuz mama değişikliği nedeniyle normal demişti bir kaç gün daha takip edin yapmazsa doktorunuzla görüşün