kizannesi4 Kullananlar memnun musunuz? Bir sorun yaşadınız mı biz doğumda kullandık ama son olaydan sonra başka markaya geçmiştim içeriği farklı olduğu için aptamile başladık tekrardan biraz tedirginim 🥹
metehan04 kizannesi4 benim oğlumda aşırı çok gaz yapmıştı, zaten kolik bebekti bu mamayla daha kötü olmuştu daha sonra bıraktık bebelac gold kullandık çok iyi gelmişti ama bebekten bebeğe fark eder tabiki, aptamili kullanıp memnun kalan arkadaşlarım da var.
nisanmom kizannesi4 ben kullandım. İlk ay sonra süt alerjisi nedeniyle mama değiştik. Hatta açılmamış bir kutu evde duruyor
kizannesi4 @“metehan04” Bizde şuanda bebelac goldtan geçiş yaptık aslında memnundum mamadan ama yemiyordu şuan onu veriyorum ve kilo alımı durmuştu mamanın yaramadığını düşündü doktor değiştirdi teşekkür ediyorum yorumlarınız için ❤️
nisanmom kizannesi4 teşekkür ederim. yoğun ishal oldu doktora gittik kaka testi yapıldı. Kakada mukus çıktı o şekilde öğrendik.
elifhazelll Aptamil pronutra kullanıyorum 11 aydır ve kabızlık yaşamadım bebegim severek içiyor doktor kontrollerinde gayet güzel dedi doktorumuz
kizannesi4 elifhazelll Teşekkür ederim bizde 2 hafta olacak başladık ama 2 güne bir kakasını yapyor afedersiniz ishal şeklinde geldi 2 kere doktora sordum bu durum ishal sayılmaz gün içerisinde bir kaç kez olması gerekir dedi bilemedim bende
goksusbrk Aptamil pronutra kullanıyorum her yönüyle mükemmel kaliteli ve güvenilir. Gönül rahatlığıyla bebeğime veriyorum oda tadını çok seviyor kabız yapmıyor doyurucu tok tutuyor besleyici vitaminli olduğu için bebeğime faydalı olduğu için tavsiye ederim
veysel13 Aptamil pronutra markasını arkadaşımın önerisi ile almıştım çok memnunum gaz kabızlık yapmadi icerigi tertemiz
munevver18 Aptamil pronutra bebegimin sindirimine iyi geldi arkadasim onerdi oda kullaniyormus ve iyiki onermis bende cok memnun kaldım . Hoc sorun yasamadik
nurdenizf Bir süredir araştırıyordum yakın zamanda Aptamil pronutraya başladık bebeğim çok seviyor ve hemen açlık yaşayıp ağlamıyor içeriği tertemiz gönlüm çok rahat şuan. Kabızlık sorunu da yaşamadık