ozkrc çok haklısın şuan baya kücükler, benimkiler sakindi baya karınları toksa yatarlardı pek ağlama vs yaşamadım hamdolsun. annem desteğe geliyor genelde gün içinde bende, onun sayesinde zaman buluyorum diyebilirim. benimkilerde süt sonrası mama alıyor artık tabiki bi 2.ayın sonundaydı galiba sütüm yetmemeye başladı. ama seni emiyorlarsa daha güzel tabi. gerçekten ikizl olduklarında bize de 1 gün yetmiyor hep kısır döngüde aynı şeyleri yapmak zorunda kalıyoruz