bm_495 oto koltuğunu sevmiyor olabilir. Onun haricinde ben yolda atıştırmalıkla ve sticker kitaplarıyla oyalıyorum. Bir de tabii sık sık çıkarak, bindikce alışıyorlar. Ayrıca ben yanına oturmuyorum, yanına oturunca hiç durmuyor hep önde gidiyorum o sekilde epey alıştı