BuseCan Zen2103 çok zor dayanma gücün yoksa içeri girme. Dayanıklı biri girsin ben bayılıyordum benim annem girdi içeri. Umarım hiç bir şey Çıkmaz da bir daha yaptırmayız canım 🙏🏻 32 haftalık doğduk bizde iki kere girdi ropa 🙏🏻
Zen2103 BuseCan şükür atlattık. Sadece beni aldılar yanına. Karnını biraz açtı, emzikle gittik. Hiç ağlamadı neredeyse.
Aybuke Zen2103 medicalde de olabilirdi özel bir hastane biz bilmedigimiz için devlet hastanesine gitmistik bin pişman oldum inşallah kolaylıkla atlatirsiniz tekrarı olmak zorunda kalmaz
Zen2103 Şükürler olsun bugün bitti muayenemiz ve hiç ağlamadı neredeyse. Sıkıntı yokmuş artık normal göz muayenesi olacak 6. Ayında. 🙏🏻