@“kezizeynep” Ben de kendimi çok yıprattım içsin bitirsin aç kalmasın ziyan olmasın falan da hepsi geçiyor bi şekilde. Ben de kızımı 8 ay 20 günlük 3. Ayında meme reddi yaşadım o zamandan 8. Aya kadar sağarak besledim. O kadar uğraşıyorum sağmaya bide biberonu reddediyordu ziyan edecek 1 saati geçse başka sütüm yok kenarda falan baya psikolojik olarak yıpratmıştı beni. Uyutunca içirdim fincana koydum kendi ritmiyle içti onda da döküyordu biraz fincanı çok kullanmadım genel olarak emzirme yastığına emzirme pozisyonunda yatırıyordum yan şekilde besliyordum ya da kucağımda değilse yatağında yatay bi şekilde uyutup. Ama sabredin bu günler de geçiyor başka telaşlar başlıyor. Bende ek gıda konusunda hala bir şeyleri oturtamadım. Saatleri olsun acaba çok mu yüklendim az mı verdim ne zaman mama vereceğim vs vs.