Arkadaşlar merhaba kızım 5 aylık yüzüne linola diye bir krem kullanıyorduk Doktor nemlendirici diye önermişti Konakları geçirdi çok da memnun kalmıştım açıkçası o kremi kullandık bitti şimdi yüzünde kırmızı çok küçük sivilcemsi şeyler var alnında yanaklarında. memnun kaldığınız yüz nemlendiricileri önerisi alabilir miyim veya bu kırmızı şeyler sizde de oluyor mu beyaz tenli bir bebek nasıl geçirdiniz öneri verir misiniz