Seyma-55 Kızlar sağlk ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuz ? 4 aylk olduk kan ilacına başla dedi bana ebe .
Gulshan Seyma-55 evet hep veririm D, kanazlığı olduğu için kan artırıcı ilac, ve Ca veriyorum, ama bildiğim kadarıyla D 1aylıkdan başlanmalı verilmesi gerekli
dfnemrve Seyma-55 saglik ocaginin verdigini sakin kullanma canim iceriginde katki maddeleri var kutu icerigindede gorebilirsin zaten ben ocean marka kullaniyorum ikiside cok memnunum diger kan ilaclari gibi kirmizi renk degil lekede yapmiyor kabizlik sorunuda olmuyor . İstersen instagramdan mühendisin oğlu var onun önerilerinede bakabilirsin
Seyma-55 Gulshan d vitaminini 15 gunlukken özeldeki doktorum vermişti kullaniyorum zatn de marka olarak sormak istemiştim. Kimileri saglk ocağının kan ilacna flan iyi demiyor
Seyyidee Bende bunun için post açmıştım bana test yapmadan verdiler ve çoğu kişi aynı şeyi söyledi 6.aydan sonra kan değerlerine baktır öyle başla diye
Seyma-55 Seyyidee ama çocuklarda zatn 9.ayda kan alınıyormuş genel olarak saglk ocağı neden 4.ayda başlatıyor acaba bilemedim ki
Zen2103 Benim bebeğimde prematüre. Kan ilacı ve vitamin kullanıyoruz. Sağlık ocağının verdiği değil yalnız. Doktorumuz yazdı aksatmayın dedi.
Seyma-55 dfnemrve d vitaminini memlekette doğum yaptm ordaki doktorum yazmıştı onu kullanıyorum. BUAY bitiyordu saglk ocağı verdi işte birde kan ilacı verdi
Ucangarson35 Seyma-55 canım biz de devletin verdigini hiç kullanmadık. İçeriği kötü diye vermedim hiç. Kan ilacı olarak Nutrigen Ferromixin d vitamini olarakta Ocean kullanıyoruz.
1oglananasi Seyma-55 verme saglık ocagının d vitamininde kan ilacınıda cnm içeriği pek temiz değil paraben var Instagramda mühendisinoğlunu takıp edebilirsin . D vitamini ocean kullanıyoruz Kan ilacıda simfer sanırım ona daha baslamadık 4 aylık olmayı bekliyoruz
Gizemabc Seyma-55 10.gunuydu devit kullandik. Ayni gun yogun bir sekilds kustu, huysuzlandi o gunden beri biz ocean kullaniyoruz. Bir sorun olmadi.
DogaLina Seyma-55 dağlık ocagınınkini kullanmıyorum doktorumuz verdi ona başladık bizde bugün. Aksatmayın dedi kansızlık olmasın dedi.
Asyayse Seyma-55 çocuklar kan değerler 10-18 ölürmüş doğduklarında bu 2.5 aydan sonra giderek düşmeye başlarmış 9 a kadar 4.ayda takviye başlaması gerekirmiş bilimsel bir çalışmamış genwldw tum çocuklarda durum böyleymiş. Kizim göz beyazı mahallesi 2.5 aylıkken ozaman sordum neden diye bu şekild e açıkladı 4.ayda kan damlası başlıcaz dedi şuan 3.5 aylik
Zen2103 Seyma-55 Ferrum diye bir damla. Vitamin de multitabs. Yine de doktora danışmadan almamakta fayda var.
Seyma-55 Zen2103 doğuda oldugum için adam akilli hastane yok doktor yok olanada sıra bulamiyoruz .Özel hastane vardi kapandi .Doktorumun verdiği d vitamine devam edeyim bare .Ama kan ilacı nasl yapcam blmiyorum
Seyma-55 htcbrgl himm anladm peki bn doktora goturmeden sizin kullandnz kan ilacina baslasam bisey olur mu ? Saglik ocagininkini kullanmak istemiyorum