36 günlük bebeğimin göbek deliği dışarı çıktı yani aşırı değil ama biraz çıktı ve hafif morarma var. Bir haftadır gaz sancıları başladı çok ıkınıyo ondan sonra oldu. Doktora götürcem pazartesi günü ama şu an birden çok panikledim. Yaşayan bilen var mı geçer mi çok önemli mi