Kızlar 2,5 ay önce sezaryen doğum yaptım dün iç dikişim ağrımaya başladı ağrı tüm karın bölgemde değil göbeğimin sağ alt tarafında bi hafifliyor bir artıyor batma şeklinde sebebi nedir ya da başına gelen var mı? Dr fazla ayakta kalmaktan dikiş hattında gerilme olmuştur dedi ama patlamışsa diye korkuyorum?