Oğlum 17 aylik 1 yaşına kadar hiç antibiyotik kullanmadık ama 1 yaşından sonra bu 3. Pazartesi gece ateslendi hemen ertesi gün aile hekimine götürdüm biraz boğazı kizarik dedi antibiyotik verdi ama oda ishal yaptı çarşamba günü çocuk doktoruna gittik 2 kulagida kızarık kulak enfeksiyonu geçiriyor dedi ateş 40 lari buldu çok kötüydü daha öncede oldu kulak enfeksiyonu okadar dikkat ederim hafif rüzgar esse şapka takarım neden oluyor anlamadım 11 mayısta kontrol var doktoroda sorucam ama deneyimli annelere sormak istedim neden olur kulak enfeksiyonu nelere dikkat etmeliyim neler yapmamaliyim bilgilerinize ihtiyacım var