Canoglum_00 bize de ateş sonrası döküntü gibi duruyor dediler ama döküntü ağız içinde olur mu, bazen sadece başlarından saçmak için konuşuyorlar gibi geliyor. Başka doktora da mutlaka götürün. Şuan bu hastalığın en hızlı yayıldığı dönmemiş zaten. Kreş, anasınıfı, park gibi yerlerde hızla yayılıyormuş. Bağışıklık kazanma diye bir şey de yokmuş Allah korusun defalarca tekrarlayabilirmiş. Siz bol bol sıvı vermeye çalışın. Ağız içinde yara var mı diye kontrol edin sprey alabilirsiniz karadut öz’ü de iyi geliyor. O kabarcıklar için de kaşınmasını önleyen losyon kullanın. Benim oğlum sürekli kaşı diyordu. Losyon sürünce rahatlıyordu