Kızlar kızım 18 aylık 65 üstü ortalama kelimesi vardır 14 aylıkken falan nerdeyse 40 küsürdü çok hızlı kelime çıkarmaya başlamıştı sonra bir hata yaptım yemek yemiyor diye ekranla yemek yedirmeye başladım onun etkisi olduğunu düşünüyorum şimdi yeni kelime eklemesi yavaşaldı gibi geliyor ve bazı şeylerin sadece ilk hecesini söylüyor monta mo battaniyeye ba işte kol demek için ko pandaya pa her şeyi biliyor ama ilk hecesini söylüyor sürekli oyunlarla doğrusunu söylüyorum o öyle dese de doğrusunu tekrar ediyorum ama yok ne yapmam lazım kötü bir şey mi bu durum