bebitonunannesi_ Bizim her hafta cumartesi günümüz dünya mutfağı günü. Herhangi bir ülkenin istediğimiz bir yemeğini yapıyoruz veya sipariş ediyoruz.
Yemek kültürümüzün geliştiğini düşünüyoruz, yeni lezzetler denemeyide seviyoruz. Geriye kalan altı gün içinde canımız ne isterse. 🫠 Bizim evde çoğunlukla bakliyat, et - tavuk ürünleri tüketilir. Çorba ve makarna çeşitleride sık yapılır. Her on - on beş güne bir canım gün tabağı çeker benim patlatırım bir şeyler hamur işi çeşitleri, kısır tarzı. 😅 Sebze pek sevmiyorlar ama fırınlarım, yoğurtlarım bir şekilde tüketiliyor çoğunlukla. Mesela bugün ballı susamlı tavuk ve pestolu makarna yaptım sebzeleride ( brokoli, havuç, kabak ) fırınladım. ☺️