Kızlar horlama ve burun tıkanıklıgı ve baş agrısı sikayetinle kbb ye gittim tomografi çekti ve burnumda egrilik ve kemik çıkması varmış dün gittim ayak üstü konustuk ameliyattan bahsetti tamamlayıcı sağlık sigortam var ameliyatı karşılar ancak ben zaten burun estetiği olmak istiyordum bunu ekletsem sadece estetik kısmını mı öderim? ya da devlette olsam estetik kısmını yaparlar mı ücretsiz?
tıbbı zorunluluktan ameliyat girecegiz zaten diyip