30 aylik tuvalet egitine başladım dun 7 kez ustune yapti (her anladigimda goturdum ama asla yapmadi) en son aksam normal tuvalete goturdum suyla oynarken yapti en son ve en cokda gece sasirdim ben 3 kez falan yapar degistiririz diyordum hic kaçırmamıs. Sabah goturdum tuvalete bekledik baya yapmadi ustunü giydirdim öyle yapti.bugunde 3 kez cisini ve kakasini ustune yapti yapmaya korkuyor klozete ve bu arada cocuk klozetide var tuvalet aparatida hersey var.Hicbirine yapmiyor
Ve wc de bekliyoruz kitap oyun falan 15 dak
Sizlerin tecrubesi nasilsi acaba?