melekcmm bende olmuştum ama bebeğim 1.5 yaşında falandı , duşa girin kitlerinin üzerine mesaj yaparak ovalayın aşağıdan yukarıya doğru , makineniz varsa sağın ve bol bol emzirin sıcak suyla duşta masaj inanılmaz iyi gelip rahatlatıyor , ben öyle atlatmıstım