hnr97 o zamanları çok iyi bilirim.. 3. Ay da biz de kilo almamışız, sadece anne sütü alıyordu ben de o ara mamaya başladım.. başlayınca da sütüm azaldı şimdi sadece mama içiyor.. şimdi 4 buçuk aylığız, hasta olduğu hafta az içmeye başlayınca çok korktum yine kilo almazsa diye.. ama çok zorlamayın dedi doktor, siz de içtiği kadar verin bence zorlamayın. Ara ara teklif edin alırsa içsin ben öyle yapmıştım. Sonra düzeliyor 💐